„Opelovi“ dizajneri su još pre godinu dana, na prezentaciji nove generacije „astre“, obećali da će tvovratna verzija popularnog kompakta biti jedan od najatraktivnijih automobila na tržištu. Reč je ispunjena i „Opel“ je za predstojeći salon u glavnom gradu Francuske pripremio koncept „GTC Pariz“ koji najavljuje kako će izgledati kupe verzija „astre“. „Opelovci“ ne kriju da su inspiraciju za GTC pronašli u romanu Ričarda Baha „Galeb Džonatan Livingston“, odnosno u citatu „brzina je bila čista lepota“. Rezultat svega je dinamičan automobil, dugačak 4,46 metara, sa prostorom za petoro putnika. Koncept „GTC Pariz“ sa sobom donosi i dnevna LED svetla, dok će se pod haubom nalaziti četvorocilindrični 2,0-litarski turbobenzinac. Ostale karakteristike nisu otkrivene, a zna se da će „astra GTC“ imati „start/stop“ sistem i da će motor biti povezan sa šestostepenim ručnim menjačem. U Parizu bi trebalo da saznamo i kada će se pojaviti serijska verzija „astre GTC“.
„Opelovi“ dizajneri su još pre godinu dana, na prezentaciji nove generacije „astre“, obećali da će tvovratna verzija popularnog kompakta biti jedan od najatraktivnijih automobila na tržištu.
Reč je ispunjena i „Opel“ je za predstojeći salon u glavnom gradu Francuske pripremio koncept „GTC Pariz“ koji najavljuje kako će izgledati kupe verzija „astre“.
„Opelovci“ ne kriju da su inspiraciju za GTC pronašli u romanu Ričarda Baha „Galeb Džonatan Livingston“, odnosno u citatu „brzina je bila čista lepota“. Rezultat svega je dinamičan automobil, dugačak 4,46 metara, sa prostorom za petoro putnika.
Koncept „GTC Pariz“ sa sobom donosi i dnevna LED svetla, dok će se pod haubom nalaziti četvorocilindrični 2,0-litarski turbobenzinac. Ostale karakteristike nisu otkrivene, a zna se da će „astra GTC“ imati „start/stop“ sistem i da će motor biti povezan sa šestostepenim ručnim menjačem. U Parizu bi trebalo da saznamo i kada će se pojaviti serijska verzija „astre GTC“.